Τα λένε και οι Πειραιώτες αλλά ποιος ακούει…

Μαϊμού τηλέφωνα σε ανελκυστήρες

Τελικά σε όλους τους ανελκυστήρες έχουν τοποθετηθεί υποδοχές για τηλέφωνο ανάγκης, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε δε ποτέ τίποτα!

Μήπως πρέπει να γίνει κάνας έλεγχος και να πέσουν τίποτα πρόστιμα για να μας προσέχουν οι κύριοι κατασκευαστές;

Ή μήπως πιστεύουν ότι με το να βάζουν το άδειο κουτί με το ανύπαρκτο τηλέφωνο μας προστατεύουν;

Έχουμε θρηνήσει πολλά άτομα που ξεψύχησαν ολομόναχα σε ανελκυστήρες. 

Υ.Γ. Υπάρχουν καλές υπηρεσίες που προσφέρουν άμεση επικοινωνία και επέμβαση όπως το OTE Alert ή το Lift24 της Kleemann αλλά εν καιρό κρίσης, ποιος δίνει επιπλέον λεφτά σε πάγια και γραμμές? 

Δείτε επίσης

Σοβαρό ατύχημα σε ανελκυστήρα ξενοδοχείου στη Ρόδο

Δυστυχώς για άλλη μια φορά, η ελλιπής συντήρηση ενός ανελκυστήρα που εξυπηρετεί εργαζόμενους σε επιχείρηση, …

3 Σχόλια

  1. εχω ακουσει καλα λογια για το συστημα της κλεμαν.νομιζω λειτουργει με καρτα σιμ και εχει επιδοτηση τα πρωτα χρονια….αξιζει να τι ψαξουμε !

  2. για να μη θεωρηθει οτι κανω διαφημιση, οποιος θελει περισσοτερες πληροφοριες μπορει να δει εδω http://www.scribd.com/doc/30009630/LIFT24