Εγκλεισμός σε ανελκυστήρα

Διαβάζοντας την ανάρτηση του παρακάτω blog:

http://i-diadromi.blogspot.com/2010/04/5_11.html

«συνηθισμένο φαινόμενο ειδικά με τις συχνές διακοπές ρεύματος είναι να κλειστούμε μέσα σε έναν ανελκυστήρα. Διατηρούμε την ηρεμία μας και κάνουμε τα παρακάτω:
*  Πατάμε το κουμπί κινδύνου και συναγερμού για να ακούσουν οι ένοικοι του κτιρίου και να τρέξουν προς βοήθεια.
*  Δεν πατάμε όλα τα κουμπιά των ορόφων νομίζοντας ότι
αυτό θα ξεμπλοκάρει το θάλαμο. Αντίθετα, αυτό μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο αν είναι από τα καινούργια ασανσέρ.
*  Μένουμε μακριά από την πόρτα γιατί υπάρχει κίνδυνος σε απότομο ξεκίνημα να χτυπήσουμε ή να σφηνώσουμε στο διαχωριστικό μεταξύ πόρτας και τοιχίου.
*  Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και αναπνέουμε κανονικά για να μη σπαταλάμε οξυγόνο αλλά και να μην πάθουμε καμιά κρίση άγχους. Σημειωτέον ότι σχεδόν όλα τα καινούργια ασανσέρ έχουν οξυγόνο για αρκετές ώρες.
*  Τέλος, αν έχουμε κινητό και έχει σήμα ( συνήθως μέσα σε ασανσέρ χάνουν το σήμα τους), καλούμε την Πυροσβεστική ή την Αστυνομία να μας απεγκλωβίσουν.”





θα μπορούσαμε να γράψουμε ότι όλα όσα περιγράφονται παραπάνω, θα έπρεπε να είναι μια εύκολη υπόθεση ρουτίνας αν είχαμε όλοι ακολουθήσει κατά γράμμα τις προσταγές της νομοθεσίας.


Η νομοθεσία βέβαια, υποχρεώνει κάθε θάλαμο να έχει εγκατάσταση για άμεση επικοινωνία με κέντρο βοήθειας απεγκλωβισμού. Δεν πιστεύω κανείς να περιμένει βοήθεια από τη γειτόνισσα την κυρά Μαρία για τον απεγκλωβισμό του από το ασανσέρ! Άλλωστε, σύμφωνα πάλι με τη τρέχουσα νομοθεσία, ο απεγκλωβισμός γίνεται από εξουσιοδοτημένο-εκπαιδευμένο άτομο (συντηρητής, κλπ.).

Και φυσικά, δεν χρειάζεται να ξαναπούμε το πόσο σημαντική είναι η πόρτα στο θάλαμο του ασανσέρ.

Όσο για το διαθέσιμο αέρα, είναι πλέον σε όλους γνωστό ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσει, η εγκατάσταση ασανσέρ σε φρεάτιο, δεν είναι αεροστεγώς κλειστή. Το πρόβλημα είναι απλά για τους κλειστοφοβικούς αλλά και για μας που μας πιάνει το άγχος για μια κατάσταση που δεν ξέρουμε να αντιμετωπίσουμε.

Τέλος, το να καλέσουμε την Πυροσβεστική ίσως να είναι η τελευταία μας επιλογή (η 1η για τους περισσότερους που δεν ξέρουν, σιγά μη ψάχνω πάνω στο ζόρι μου το τηλέφωνο του συντηρητή). Η επέμβαση της κάποιες φορές αποδείχθηκε καταστροφική για την εγκατάσταση παρόλο που γίνονται εντατικά σεμινάρια εκπαίδευσης από τους ειδικούς.


Για όλα τα παραπάνω, δημιουργήθηκε η υπηρεσία LIFT24 από την εταιρία PRIORITY ΕΠΕ, μια νέα υπηρεσία που πληροί την Ευρωπαϊκή Οδηγία και εξασφαλίζει την μόνιμη επαφή με Κέντρο Έκτακτης Ανάγκης (ΚΕΑ). Αναζητήστε πληροφορίες από τον εγκαταστάτη / συντηρητή σας.

Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες ανάλογες λύσεις. Αν εσείς γνωρίζετε κάτι σχετικό, αφήστε το σχόλιο σας.



3 σχόλια

  • 16 Απριλίου 2010 | Permalink |

    LIFT24 – Απόλυτη σιγουριά και ασφάλεια στον ανελκυστήρα μέσω υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας και άμεσης βοήθειας που λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλο το χρόνο, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας! Παρακαλούμε δείτε περισσότερα εδώ: http://www.scribd.com/doc/30009630/LIFT24

  • 16 Απριλίου 2010 | Permalink |

    Είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των εταιριών KLEEMANN και PRIORITY ΕΠΕ.

  • 16 Απριλίου 2010 | Permalink |

    Ευχαριστώ για την ενημέρωση! 🙂
    Θα ήταν καλό να αναφερθούν και άλλες παρόμοιες υπηρεσίας…